Tabergstoppen.

Hallååå!
 
Idag har Ludwig och jag vandrat upp till Tabergstoppen. Vi har pratat om att vandra upp där hur länge som helst nu och idag blev det alltså äntligen av. Hade tänkt jogga imorse men hade verkligen inte lust, så det var ju perfekt med lite vandring istället! Var en perfekt dag för det. Dock blåste det ganska kallt märkte vi när vi kom ut, men lite blåst har ju ingen dött av (eller?), hehe. 
 
Var helt svettiga när vi kom upp till toppen då den vägen vi gick var riktigt jobbig. Förra sommaren gick jag själv upp på toppen och då gick jag upp på stigen på andra sidan berget som inte alls var lika jobbig, den var planare liksom och den tog även lite längre tid att gå. 
När vi kom upp gick vi in på restaurangen och beställde lunch. Tog varsin schnitzel som var riktigt god och vi satt ute på balkongen och åt samtidigt som vi blickade ut över den otroligt vackra utsikten. Riktigt mysigt! Dock ganska kyligt som sagt, borde ha klätt på oss lite mer. Sedan gick vi ner på andra sidan berget, och vi hoppade av vid Solåsen på hemvägen för att handla lite. Köpte mig en stickad tröja på Lager 157 samt lite stuff inne på Rusta (som ni kan se på bild längre ner). 
 
Imorgon ska jag jobba. Känns lite småtungt nu när jag varit ledig fyra dagar måste jag säga, men samtidigt är det otroligt skönt att ha ett schema att gå efter nu så jag ska egentligen inte klaga. :) 
G'night!
 
 
 
 
Dages shopping ser ni här. Tycker tröjan är så himla fin och den kostade bara 150 kr, så himla värt!
Kan dock inte avgöra vad det är för färg på den. I provhytten såg den verkligen grönblå ut, nästan lite petrolblå, men här hemma ser den grå ut. Fin är den i alla fall! 
 
Har nu äntligen köpt lite träningsredskap så att jag kan träna styrka hemma, gött! Och ett annat köp jag är väldigt nöjd med är saltvattensprayet (från Toni&Guy) då det var billigt och doftar grymt gott. Yay!