Lately.

YO! 🤗
 
Hoppas ni som läser mår fint! 
Tänkte jag skulle berätta lite om vad jag haft för mig senaste veckan, förutom praktiken och en del plugg då. Hade praktik måndag till fredag denna vecka så igår hade jag sån ordentlig fredagsfeeling vilket var längesen jag hade. Det var NAJS!!
 
Förra helgen var vi och firade lillejul hemma hos Simon och Denise (som verkligen har mysigaste lilla huset) med en drös härliga vänner. Vi hade superdupermysigt! Åt god julmat, körde julklappsleken, jag styrde upp ett spontant musikquiz och så bara hängde vi och hade allmänt FINT. Mycket bra helg!
 
I torsdags när jag kom hem från praktiken hade Ludwig och jag bestämt att vi skulle gå och handla mat. 
När jag kommer hem känner jag dock att jag verkligen behövde få i mig nåt att äta innan vi gick, så jag säger till Ludwig att jag bara ska äta nåt snabbt varpå han säger att jag inte behöver det, men när jag envisas med att jag verkligen måste äta nåt för att jag kände hur grinig jag började bli så drar Ludwig en djup suck och berättar att han tänkt överraska mig med Pinchos men att då sket sig ju det. Alltså åh, så dumt att jag ska vara så envis ju. Well well, blev i alla fall jätteglad att vi skulle till Pinchos då jag varit sugen på det lääänge. Åt loads of smarriga tapas och jag testade bland annat svamprisotton som var riktigt mumsig - så den kan jag tipsa om!
 
Idag har vi varit på dop för Cleo. Det var en jättefin dopakt och efteråt bjöds det på en riktigt god smörgåstårta som Lina och Henrik hade gjort själva och gottigt fika som de bakat. Cleo är verkligen underbaraste lilla ungen, så go och glad hela tiden och så förbaskat söt! 
 
Nu är vi hemma i Jönköping igen och vi bara chillar här 🍷🤙🏻 
Peace! 💖
 
Här är vår gran. Känns fortfarande inte rätt med plastgran, jag har så svårt för oäkta grejer haha. Men det var så opraktiskt med riktigt gran så vi kör på detta, så länge.
Köpte en superfin julgransmatta på Lagerhaus jag hade kollat in för vi hade inte nån. Jag diggar verkligen jute och tycker mattan var så annorlunda och fin så kunde inte låta bli - uppenbarligen.
 
Lillejul i Lakvik med fina människor.
 
Min favoritperson som bjöd mig på Pinchosmiddag i torsdags.