2018 it is!

ALOHA!

Tack 2017 för allt kul och härligt och bra du förde med dig, men det andra som inte var så najs - det var väl onödigt? Haha, det glömmer vi bort nu med detsamma, tycker jag. Deal? Överlag var du ett bra år med en hel del roliga upplevelser, bl.a. en underbar Spanienresa och en oförglömlig Gorillaz-konsert och en hel del andra roliga händelser och fina stunder. Det tackar en för! 
 
Och kul att få komma in i dig, 2018 - kul att vara här! Haha, lät det typ väldigt konstigt? Jag tror det va..
Well, det känns ju alltid spännande med ett nytt år men det är också lite knäppt att man blir så påverkad och vill nystarta en massa grejer bara för att kalendern visar ett nytt årtal? Egentligen? Men det är ju rätt härligt ändå.
Blir intressant att se vad som händer med allt, för just nu är min (närmsta) framtid ganska oklar. Men det är ju så att allt löser sig ju alltid på nåt sätt tillslut, som kemisten sade (huhu!).
 
Hade en härlig nyårsafton med Jessica, Bella och Julia hemma hos Jessica med trerätters: tomatsoppa, fläskytterfilé med potatis och sås samt en glasshistoria med hallonmousse, kladdkaka och grejer - supergott!! 
Vi drack och hade trevligt efter maten och sen stressade vi iväg på cyklar i den typ 10 cm höga snön som kommit mot torget för att titta på fyrverkerierna. Tolvslaget var inge rolig för mig dock, för jag tappade min fina mobil så den gick sönder! Var knappt ens full men råkade tappa den när jag kramade om folket för jag ringde Ludwig samtidigt så höll i den under tiden jag kramades. Så himla dumt. Så det var min fina One Plus det.. Lånar Ludwigs gamla Nexus så länge, tills jag antingen kan reparera mobilen eller fixa en ny om den inte skulle gå att laga. 
Well, vi gick till hotellet sen men det var bara pubkväll och inte ens nåt dansgolv (på nyår liksom, kom igen..) så det var ju sämst, vi satt och snackade och drack lite bara. Sen drog vi och efterfestade vi med Jessicas brorsas polare till typ kl. 5 på morgonen, haha det var kul!
 
Nu är jag hemma hos min kära mor och bara är lite, väldigt skönt. Kom hit igår kväll och åker nog hem imorgon igen tror jag. Tog en skogspromenad innan jag åt en brunch i förmiddags och har inte gjort många fler knop idag egentligen.
 
God fortsättning! 
Två från nyårsafton