Take a walk, take a walk.

Good day, Sir! 
 
Kom nyligen in efter en cirkus två timmar lång promenix med mammsen. Skönt. Vi gick bort till vårat nya hus som ligger 3 km bort och sedan tyckte jag att vi skulle kolla efter en sjö jag hade för mig låg där nånstans, och mycket riktigt låg den där jag fått för mig. Jättefin sjö; perfekt att dra dit i sommar och ha picknick och kanske ta sig ett dopp.
 
Har annars rensat ur mina byrålådor som är proppfulla av nostalgiska saker och ting, slängde en del onödigt dock. Vi flyttar om en månad så det är ju bra att förbereda sig lite, har flyttat förut, va! YES. 
Om en timma ska vi åka och hämta Ludwig och sedan ska vi på teater, Lee kommer också. Ska äta en pizza tillsammans först. Fick nämligen gratisbiljetter av Ellen, som medverkar i pjäsen, Arsenik och gamla spetsar som den heter, en kriminalfars; blir säkert skoj. 
 
 
Milsten. Ballt.
 
 
Morrisen.