Day off.

Hola, qué tal?
 
Haha, imponerar lite med min spanska där va! Eller inte.. 
Idag är jag ledig och det var superskönt att få sova ut lite. Igår var alltså sista dagen jag gick bredvid, och hon gick bredvid, Anita hette hon, skulle gå i pension idag; vilket var synd för hon var så härlig! 
Jag jobbar imorgon igen då jag fick ett extrapass då, ett delat pass dessutom. Jag är väldigt nervös för att börja på riktigt nu dock, jag är vääldigt rädd för att göra fel - vad det än gäller, tror det är därför jag är så noggrann (nästan pedantisk) av mig; för att allt ska bli rätt liksom. Men jag är ändå väldigt pepp på the real deal nu!
 
Var och tränade på kvällen, hängde med Felan och Misan till ett träningspass som 24fit club håller i, de sponsras av typ Herbalife eller nåt verkar det som och det är gratis att köra med dem. Passet kallades Tabata, men det verkade typ som lite core, vilket är ganska najs! Det var ganska tufft, men jag har ju inte tränat på ett ganska bra tag nu så jag är inte direkt fit for fight atm, eller nåt, haha. Sedan smsade pappa och skrev att han var på gymmet, så då gick jag dit och tränade lite armar där. Vill sååå gärna få ett par snygga, vältränade armar, det är så snyggt, men det känns som att tjejer har mycket svårare för att få det; det tar sin tid liksom.  
 
När jag vaknat till och gått upp och tagit på mig lite kläder, kom pappa från sin jogginrunda och gick sedan och köpte färska frallor och jordgubbar. Så vi åt en riktigt god pangfrukost ute på gården, för solen sken ju faktiskt lite tidigare. Annars har jag bakat lite snoddas/kärleksmums och pappa och jag har även ätit lunch, men nu har han dragit till sin Lotta och Amanda kom i samma veva som han lämnade. Så nu ska jag umgås med min fina vän! Vi jobbar ju båda på Hemtjänsten, men hon har jobbat lite mer än mig så jag ska fråga en massa nu, haha.
 
Peace out!
 
Igår vid sex på morgonen var det en fin regnbåge över hustaken.