Jan 30.

YO!
 
Sitter här vid datorn och dricker kaffe och knaprar Pringles (gillar den kombon, kaffe+chips - tro det eller ej!), och i bakgrunden spelas uuunderbara Pink Floyd. Haha, i bakgrunden? Well, tänk det här som en scen ur en mystisk indierulle, eller nåt (kul jag är..). 
Jag mår ganska mycket bättre idag. Vaknade dock upp väldigt snorig, men det är inte så farligt nu. Igår hade jag jäkligt ont i halsen typ hela dagen, men inte idag och jag är heller inte lika hostig som jag varit. Skönt, skönt!
Igår skulle jag alltså träffat min studiegrupp, men jag mådde inte bra så kände att det inte var nån bra idé att dra in till stan. De jobbade utan mig, vilket såklart kändes lite jobbigt, men jag kunde ändå bidra med lite då jag satt på fb och skrev mina tankar till dem där, vilket kändes asnajs - såklart! Inte lättaste sättet att kommunicera på, men jag gjorde det bästa av situationen helt enkelt. 
 
Idag började inte Ludwig förrän vid tre, så jag åkte in med honom då för att fixa lite på stan. Köpte bl.a en ursnygg Batman-tröja som jag varit sugen på ett litet tag, yaay it's finally mine! (haha, tönt, men en blir ju glader av lite shopping)
Ser fram emot en mysig kväll när Ludwig kommer hem igen. Ska käka lite gott, och därefter ska jag (förhoppningsvis) få revansch i Puzzle Strike då Ludwig vann när vi spelade det häromdan. Kanske ser nån bra rulle också. Myspys!
Ludwig jobbar imorgon, och jag ska nog dra till Nässjö och hälsa på gänget där (bara jag inte mår sämre imorgon, så att säga). Pappas bror Mikael (eller Bubben, som han kallas) och min kusse Johan kommer nämligen ner från Stockhom till dem ikväll, och det var evigheter sedan jag träffade dem! Så det blir kul att få se dem. Pappa ska coacha Johan lite, han spelar hockey så han ska väl få sig lite tips och trix av farsan, I suppose. Kul ju!
 
Peace out!
 
 
Dagens (dock har jag min Batman-tischa på mig nu, ofc).
 
YYEAH - Batmaaaan!