Cybershopping.

Passade även på att cybershoppa lite under Black Friday. Blev lite fler julklappar men också lite grejer till mig själv. 
Beställde bland annat en topp jag kan ha i jul och på nyår, kände att jag behövde något sparkly så det fick bli pajlettoppen nedan - från Nelly. Tycker den är skitsnygg med de ganska matta paljetterna, lite turtleneckkrage och längden på ärmarna. Hoppas den sitter bra bara, alltid spännande att beställa på Internet men det är lite krångligt om det inte passar. 
 
Idag är det cyber monday tydligen, och jag blev sugen på att köpa mig en klocka av nån anledning. Kikade in på Ur & Penn och hittade en fin där och priset var så bra så kunde inte motstå. Jag menar, 150 spänn för en klocka är ju ingenting! Den kostade nästan 400 annars så det var ju en grymt bra deal.  
Kom upp en Zalando-annons på min blogg förut och då fick jag syn på en tröja jag tittat på för ett tag sedan och som jag varit rätt så sugen på. Dock beställde jag den aldrig men så idag när den dök upp där (jäkla dumt att Internet baserar annonser på sånt man tittat på, grrr, haha) så kunde jag inte låta bli att klicka mig in på sidan och ta ännu en ordentlig titt på den, och när jag såg att det var 20% off på den (cyber monday, som sagt) så kunde jag inte låta bli att köpa den med, haha.. Fallit offer för ännu ett erbjudande liksom. Well, jag blir nog nöjd med grejerna tror jag!
 
Här nedan kan ni skåda mina köp:
 
 Nelly/Only
 
Ur & Penn
 
Zalando/Noisy May