Hej helg!

Och hej kära blogg!
 
Den här veckan har jag jobbat rätt mycket. Har varit på en särskola två dagar vilket har varit kul! De hade friluftsdag ena dagen PLUS fritidshemmets dag-firande samma dag då de blåste spåbubblor och åt glass - så det var en väldigt kul dag!
 
Nu är det HEEELG vilket är väldigt skönt. Jobbade bara tre timmar idag tho. Efter jobbet gick jag en sväng på stan då jag behövde köpa mig en ny kajalpenna. Och vet ni vad som händer på stan? Jo, jag blir intervjuad av svt!! Haha, jag var typ skitnervös men det kändes så coolt efteråt. De frågade om hur ofta jag brukar kolla ner i mobilen när jag är ute och går eller cyklar då tittande på mobilen är inblandat i över 80 % av alla olyckor, tror jag han sa. Ingen aning om när det kommer på tv dock men kanske imorgon eller så. Vet inte när i så fall? Och i samband med vilket program? Det var väldigt spännande i alla fall! Haha.
 
Ludwig är och jobbar ikväll/inatt och jag har ätit hamburgare och tittat på Black Sails här hemma. Sweet!
Får se vad som händer i helgen. Funderat lite på att dra iväg men vet inte riktigt hur jag ska göra än. Vädret ska bli rätt tråkigt så känner för att vara hemma och bara slappa typ men saknar samtidigt familjen väldans mycket så skulle gärna vilja dra iväg och hälsa på lite familj och sådär. 
 
Lite bilder från min vecka:
Ett litet vattenfall från vandringen upp till stadsparken på friluftsdagen barnen hade.
 
I onsdags var älskling och jag och åt på Mäster Gudmunds Källare. Riktigt tjusiga lokaler!
 
Min fina fina fästman.
 
PLANKA!! OMG! Hade kuponger så vi fick två för en. Fatta vad najs! Planka är ju nåt av det godaste som finns, tycker jag i alla fall. Denna var helt amazing!
 
I onsdags var det ju chokladbollens dag och när jag var på Lidl i onsdags så hittade jag en raw food-bollsmix. Den var från GoGreen och innehöll bl.a. valnötter, dadlar, gojibär och lite olika fröer. De blev faktiskt riktigt goda!!