Januarifavoriter.

Bildresultat för dirk gently's detective agency
Serien Dirk Gently's Holistic Detective Agency på Netflix.
En cool och väldigt annorlunda sci-fi/komediserie. Tycker verkligen om känslan i serien och jag gillar hur udda den är (gillar ju allt som är udda så, hehe).
#
Köpte denna goding häromdagen och jag älskar den redan! 
Det är en energigivande face mist som även fungerar som setting spray för make-up. Jag sprayade på den imorse och fick en sån jäkla lyster alltså! Riktigt grym! Den doftar dessutom väldigt gott och jag tycker lätt att den är värd priset på 195 kr.
 
Bildresultat för la la land
Bioaktuella filmen La La Land.
Var och såg den på bio igår och blev typ helt trollbunden av dess skönhet typ, haha. 
Men den var verkligen huur bra som helst! Helt jäkla fantastisk film!!
En cider jag fattat tycke för är denna cider med banan! Gillar banan så blev ganska nyfiken på denna variant. Den var inte sådär superdupermegadunderfantastiskt god men den är liksom lite annorlunda i jämförelse med alla andra smaker som finns och jag tyckte den var rätt så spännande.
 
 
Relaterad bild
Köpte mina första essi-nagellack för ett litet tag sedan. De var på rea så jag passade på. De är ju väldigt dyra annars, typ 120 spänn eller nåt, men jag fick dem för 50 spänn styck på H&M. Detta på bilderna heter Playing Koi och jag rådiggar verkligen den färgen och det andra jag köpte var typ lilaaktig och det var ett matt lack. Det lila nagellacket blev jag dock väldigt besviken på då det nöttes bort typ skitfort! Aldrig varit med om nåt nagellack som skavts bort så jäkla snabbt som det gjorde och det är ju ändå essie tänker man.. But well, det här på bilden satt dock mycket bättre så det blev jag glad över!