Instagram är min bästa vän.

Hello! 👋🏻
 
Är inte så aktiv här just nu men på Instagram däremot - där är jag minsann igång med att posta, haha. 
Så tänkte jag slänger in några av mina senste instapics och skriver nån rad eller två under dem så får det bli som en liten summering av vad jag hittat på nu på sistone utifrån bilderna. Låter det som en idé, eller? Jag tror jag kör på det i alla fall så let's-a go (som Mario skulle sagt)!
 
Bilder från min Instagram, ester0id
Har börjat jobba lite i Gränna nu, som personlig assistent, och jag trivs jättebra! Så otroligt mysigt där. 
 
Köpte denna fina kruka på rea på Lagerhaus och en fin matchande kalla förra helgen.
 
Köpte denna drömmiga klänning på Monki för ett litet tag sen, blev totally in löv. Älskar ju gult, och mönstret är så grymt fint och passformen riktigt soft! 
 
Var tvungen att köpa munkar på marknaden förra helgen. Hade gått och cravat munkar ett tag så slog till på dessa helt amazing munkar på bilden - med smak av blåbär och oreo, nomnom!
 
Kolla vilket fint glittrigt lack jag köpt, iiiih! Från H&M. 
 
Köpte denna coola grej på rea i en butik över gatan. Tittat in den ett tag på olika ställen så slog alltså till på den nu, me gusta!
 
Blivit några små joggingrundor också, dock blir det inte ofta men ska försöka komma igång mer ordentligt. Gissa priset på mina träningskläder btw.. 
Endast 101 kr!! Köpte tröjan för 2 kr (!) på Lager 157 då de hade medlemspris på träningstoppar och tightsen som jag gillar asmycket är från Lidl och kostade 99 kr, gryymt va!  
 
Var hundvakt och Linas och Henrik goa jyckar Tammy och Java förrförra helgen. Var ute och gick med dem runt sjön och hade supermysigt med dem. Är hyfsat sugen på att skaffa egen vovve alltså!
 
När älskling kom hem från jobbet en dag hade han köpt med sig denna fina bukett till mig. Han är en sann romantiker, min Ludwig. 
 
Igår pratade Ludwig och jag om att dra ut på en promenad idag (jag skulle visa honom Vattenledningsparken som jag hittade för ett tag sen), så när jag kom hem från jobbet idag hade Ludwig packat våra ryggsäckar och så stack vi iväg. Visade sig vara kyckling och potatissallad han hade fixat och vi satt mitt i skogen och picknickade, supermysigt! På väg till skogen stötte vi på dessa otroligt söta och modiga andungar som kom fram till oss och nafsade på våra fingrar, sååå mysiga!