New in: Inredningsdetaljer.

Var förbi Lagerhaus en sväng häromdagen och hittade lite fint på rean. 👇🏽💫 
 
Hade tittat in en ljusslinga där ett tag och nu när den var på rea kunde jag inte låta bli att slå till, förstås. Kostade ynka 10 kr så det var ju ingenting. Tror den kostat 99 innan, har jag för mig, så var det ju sketbra! 
Tycker nog det ser lite too much ut med det jag ritat på spegeln och ljusslingan på det, men jag försökte tvätta bort det jag ritat men det gick inte riktigt så det får vara så. Har målat spegeln med tavelfärg men den vita pennan sitter fast som sjutton, tydligen. 
 
 
Sen köpte jag även två ljus med för 9 kr/st (inte rea dock). Gillade färgen på dem och behövde ett par nya så det var perf! 
 
Köpte även en fin kökshandduk för 10 kr i ekologisk bomull. De har haft lite olika prylar med det där svampmönstret på och jag älskar svampar och tyckte det var så fint!
 
Och så vill jag bara visa mitt senaste tillskott i min växtsamling - ett elefantöra! En så fin liten växt.
Den är då inte från Lagerhaus (de har ju inte ens växter, hehe) utan den köpte jag på Ica häromdagen.