Den 29 december 2013.

Tjosanhejsan.
 
Igår blev älskling och jag hämtade av hans polare vid tvåtiden. Jag blev avsläppt hemma och de åkte iväg för att spela spel med polare.
Jag chillade en stund innan det var dags att dra till Agnes för filmkväll med henne och Amanda. Mötte upp Amanda efter att jag handlat godis på Netto (bästa lösgodiset i stan där) strax efter sex för att ta sälle hem till Agnes. Vi satte oss nere på Agnes säng när vi kom och snackade en stund och bläddrade på Netflix bland skräckfilmerna. Dock hade vi funderat på några innan, och det blev tillslut Boogeyman. Det var väl ingen höjdare, kanske, men den var åtminstone lite nervkittlande. Haha. 
Sedan spelade vi lite sällskapsspel. Först blev det Geni, som Agnes vann och sedan körde vi även Settlers of Catan som jag hade med mig. Amanda hade inte kört det förut, så vi försökte förklara under spelets gång och sådär. Agnes vann tillslut även detta, och shiiet vad vi fick stressa mot slutet då pappa kom och skulle hämta upp Amanda och mig. Det var dock rätt kul, för Agnes blev lite galen och ville verkligen vinna så hon köpte lite grejer för att få fler victory points och bara "GAAAH!", haha. Fin kväll med kära vännerna. 

Today

Jag städade i över 2,5 h förut; så nu är det fint här hemma! Lagom till nyår då vi ska fira här hemma, brorsan, älskling och jag samt deras tjejer osv. Blir trerätters och allt! Ser jag fram emot, blir nog najs. 
Annars är det lugnt här. Jag försöker få tag på min älskling överallt, men får inget svar.. Får se när han dyker upp helt enkelt.

Peace out!

Igår började jag läsa bok sex av True Blood-böckerna. 
Jag hade tänkt läsa alla böcker innan jag ser allra sista säsongen av TB som kommer nästa år.
Grejen är den att jag oftast brukar tycka att böckerna är bättre än filmerna/serierna som baseras på dem, men när det gäller True Blood är jag faktiskt lite osäker - den serien är så jäääkla awesome.