Seven.

En del saker är svåra att förstå och att Ludwig och jag varit tillsammans i sju månader nu är ganska otroligt. Älskar honom bara mer och mer för varje dag som går och jag kommer alltid att älska honom. Han är så jäkla bäst. You're the best around, nothing's gonna ever keep you dooown! Min Ludwig 
 
Blev en chillidill-lördag med älskling och Lina. Först tittade vi på Jumanji, vilken jag lade ut en gif ifrån i inlägget Board Games. Jag hade inte sett den förut och den var bra, det är en äventyrs/fantasy-film från 1995 om ett magiskt brädspel, alltså. Spelade mer Dominion och även Cthulhu Fluxx och sedan lagade vi riiiiktig mat tillsammans också; Lina ville ha riktigt mat och inte hamburgare och shit, haha, rätta takter. Så det blev kyckling, Ludwigs hemmagjorda pommes och sås av spadet som Lina fixade. Mumsigt var det! Vi såg sedan filmen Looper, ball action/sci fi-rulle som utspelar sig i framtiden år 2074. Handlar om att möta sin framtid och att slåss mot sitt förflutna, som det står på framsidan. Svår att förklara men det är en helt ok actionrulle.
Vi har dessvärre inte sett nåt Weeds, kanske drar ett avsnitt nu innan vi sussar sött. 
 
G'night.
 
Idag har Ludwig Scissorhands och Hattmakaren Ester varit tillsammans i sju hela månader. 
HAHA, jo, kul grej det där Face in hole.