E(a)ster.

Kom hem från Paris i (skär)torsdagskväll. Pappa mötte upp mig, vi drog hem och jag duschade av mig och sedan kom min älskling till mig och sov över. Iiiiih, så fint! Älskar min Ludwig så mycket.
Paris var händelserikt (what a teaser I am, lovar att jag ska berätta mer i ett ännu senare inlägg) men jag är inte van vid storstadsstress och jag föredrar egentligen fina naturplatser än storstäder, så jag längtade hem till frid och fröjd i smålandsskogarna. 
 
Ludwig och jag hängde med mamma och David ut till vischan igår, David kom från Växjö igår förmiddag och därefter mötte vi dem hos morföräldrarna. Igår blev det chill här hemma bara, drack rödvin och tittade på När lammen tystnar på kvällen. Ganska grym film, dude.
Ludwig drog hem förut för att fira påsk med sin familj. Mormor och morfar har varit här och vi har käkat påskkäk och haft det mys. 
Ikväll blir det filosofiskt och fint, kan inte bli annat med mor och min big bro David. Hehe. Kan ju säga att min mor är psykiatrisjuksköterska och min bror han pluggar religion och jag.. Jag är allmänt flum.
 
Easter peace 
 
Påskoutfit; gul tröja, kavaj och trasiga jeans, samt ett dödskallehalsband, yeah.