November 30th.

*Vet inte hur jag ska börja inlägget alls, försöker med otaliga kombinationer*
Men, hej! Bloggen!
 
Det blev snabbt helg igen, fast jag har knappt hållit koll på dagarna från det att vi kom hem från Wien i måndags kväll i och för sig, hehe.. Kan dock vara skönt att glömma bort tiden ibland (säger tidsomptimisten herself). 
Jag har sovit hos älskling varje natt denna vecka typ, pluggat lite och idag var jag och handlade tidigare, för att kunna baka pepparkakor. Behövde handla både kavel och pepparkaksformar, och deg, givetvis. De blev fina!
Amanda hörde sedan av sig och frågade om jag ville med på dansuppvisning och då hon gärna ville gå, ställde jag upp som kompanjon. Ångrade mig inte ett dugg då vi kom in gratis och showen var dessutom helt okej, mysigt att träffa Amanda också såklart. Man blir så danssugen av att kolla på alla dansare dock! Jag älskar att dansa men har usel koordination, haha, jobbigt värre.
 
Är ensam hemma i stan och inväntar min älskling som varit och farit hans farmor med familjen, han blir ganska sen. Hade tänkt titta på Searching for Sugar Man, som jag velat se ett bra tag, men vi får helt enkelt se om vi orkar (eller om jag orkar, det är alltid jag som slocknar först, haha).
Jag vill ju visa det jag köpte i Wien, men Dropbox har slutat ta emot mina mobilbilder atm.. Hmpf! Struuul. Well well, hoppas mina bilder börjar överföras snart igen, annars får jag köra med sladd (LAT, orkar inte, hahahah).

Peace out.

Juste, bra att jag kan använda mig av Instagram-funktionen, så att jag i alla fall kan ladda upp mina senaste därifrån!
 
Helt fantastisk himmel i förrgår.
 
Pappa hade julpyntat när jag kom hem i måndagskväll, mysigt värre.
 
Snöfall idag.
 
Jag bakade lite peppisar idag. Julpepp(arkaka)!
Älskar dinosaurie-formen, plockade fyra stycken olika på Konsum.