October 27.

Hej där, bloggen.
 
I fredags kväll blev det pizza med Agnes, Amanda och Josefine. Dock blev det inte som vi tänkt oss med filmen, då det sket sig, men vi tittade på Idol. Blev inte så mycket mer än det, men det var kul att träffa dem en stund och ta igen lite.
 
Befinner mig hemma hos mor min, med älskling och två av mina bröder är även de här. Åkte med mamsen hem då hon kom från skogen i går och strax efter att vi kom hem så anlände även mormor och morfar här ute. Mormor tillagade skinkstek och till kaffet blev det hennes goda morotskaka, inte dåligt. 
Igår kväll drog Så mycket bättre igång så mamma och jag slog oss ned i soffan och tittade på det. Ingen av deltagarna tilltalar mig särskilt mycket men det blir nog spännande ändå; jag gillar det programmet, det är faktiskt riktigt trevligt. Det är väl det enda jag brukar titta på när det kommer till tv-program. 
 
Idag låg jag och läste lite på förmiddagen, i min skräckroman Hanteringen av odöda, som jag lånat om två gånger nu. Har inte blivit att jag läst så regelbundet så jag får ta och greppa den lite oftare nu så jag slipper låna om ännu en gång, hehe. Den är verkligen annorlunda, kan jag säga. Tittade även på ett avsnitt Sleepy Hollow med älskling innan jag gick ut och krattade i trädgården i nästan två timmar eller nåt sådant. Mamma frågade mig nämligen om jag inte kunde kratta lite, allt för min mor. 

Peace out.

 Igår fick jag ett ryck och sminkade mig lite extra fint med primer under ögonskuggan (vilket gör ögonskuggan mycket intensivare), riktigt grymt. 
 
 Myspys på vischan är alltid fint. Älskar dessa ljusstakar.
 
Krattade hela baksidan idag, puh! Älskling hjälpte mig plocka upp alla lövhögar sedan.