Nidhogg.

God kväll, bloggen.
 
Det var faktiskt inte så farligt mycket folk på Ullared i lördags, eller det var ju en hel del folk där men det var liksom inte helt proppfullt därinne, haha.. Ludwig tittade efter klappar och vi hittade även en del annat smått och gott, bl.a ett par fina gardiner. Har kollat runt lite på nätet efter att par petrolblå till sovrummet, och nu hittade vi ett par för bara 129 kr. Perfekt ju! Vi tog det väldigt lugnt, satte oss i baren och tog en öl mellan varven, och vi var ändå färdiga typ två timmar innan de andra, hehe. 
 
Vi åkte hem igår på dagen, och när vi väl kommit hem packade vi upp grejerna och fixade, och sedan spelade vi tv-spel lite senare, Nidhogg hette det. Man är en gubbe med ett svärd och ska springa i "mål", och målen är åt två olika riktningar så man liksom fightas på vägen för att hindra varandra för att komma i mål. U get it? Haha. Det var ganska komiskt, asgarvade en del. Blev helt galen mot slutet för Ludwig vann hela tiden, så tillslut fick jag värsta sprattet och blev lite smått psycho och gav en massa ljud ifrån mig, och ba körde järnet! Fan vad kul det var!!
 
I dag har jag inte gjort nåt särskilt, glidit runt här hemma, städat lite smått, tittat på Supernatural osv. Härnäst ska jag invänta min Ludwig, som dessväre nog kommer hem ganska sent då han fick reda på att han hade möte ikväll.
 
 
 
  
Nya gardinerna. Blev jäkligt nöjd!
 
 
 
Kolla vad vi hittade på Ullared! Mumintvål!! Var bara tvungen att köpa den, doftade dessutom gooodiiis.
 
Bildresultat för nidhogg
 Riktigt kul spel!