Nighty night.

Hej där bloggen.
 
Hoppas ni läsare haft en fin helg! Jag vet att jag inte brukar vara sådär gästvänlig här i bloggen; jag brukar oftast låtsas om att ingen läser min blogg, om ni förstår vad jag menar. Jag ser min blogg mer som en dagbok än en blogg, för jag tycker att det blir bäst så. Men jag vet att det är ett gäng som läser varje dag, det finns ju en statistik man kan kika på (vilket är lite, bara lite läskigt, hehe). Tycker för övrigt att det är skitkul att ha en blogg man kan kolla tillbaka på; som en dagbok där det går att bläddra tillbaka, och till exempel titta vad man gjorde vid samma tidpunkt förra året, osv. Man glömmer ju bort alla detaljer! Och det är de som är så roliga att bevara här. Sedan är det ju såklart kul om folk vill ta del av det jag skriver.
 
Well. Har inte jättemycket att berätta om helgen eller så, tog det mest lugnt ute på landet och jag var väl inte på världens bästa humör - ibland hatar jag att vara tjej, varför dessa hormoner? Varför?! Så jäkla ostyriga, fuck off (!) liksom. Sorry.. Men det är inte lätt, alltså. Dock var det inte så farligt denna gången, men ändå.
Blev hämtade av Ludwigs mor som var så gullig och erbjöd sig, runt fem någon gång. Sedan dess har jag pluggat lite filosofi, varit i Davids lägenhet med honom och pappa och fixat upp Davids nya säng, samt handlat och tittat på film på teve med pappa - Unknown. En ganska spännande rulle! 
 
Godnatt bloggen. 
 
Hehehehe.
Fick en finfin tandborste av David! Med kryp på, mest skalbaggar då - favoriten av dem alla!