26 februari.

Hejsan bloggen!
 
Onsdag it is. Och jag har ju inte bloggat sedan i söndags, så.. Hm. Jag har väl mest pluggat filosofi (även om jag inte gjort det jättemycket, haha) och varit lite med min älskling. Vi tog en långpromenad i måndags, runt sjön i solen - en solskenspromenad! Det var fint! 
Igår var jag förresten på blodcentralen då jag fått en tid för kontroll. Tog flera stycken blodprover och fick även svara på en del frågor. Både mitt blodvärde och mitt blodtryck var finfnt så det var ju bra! Kommer dock dröja innan jag får komma dit och börja ge blod, över en månad säkert - det får visa sig då jag får en kallelse på posten.  
 
Gjorde filosofiprovet imorse, och det gick bättre än vad jag förväntat mig. Svårt att hålla isär alla filosofer ju! Men det gick hyfsat ändå alltså. Är så dålig på att plugga, så var lite rädd att det inte skulle gå bra alls..
Älskling kom in till stan vid fyra och lite senare gick vi och åt pizza. Vi har varit så sugna, så vi var tvungna att slå till idag, haha! Satt fint med en tvåtusen (kebabpizza med pommes). 
Nu är vi hemma hos älskling och ikväll ska vi äta chokladglass (ska testa Sias) och titta på serier. Chiiiiill med lill-lördagsmys! 
 
Peace out!
 
Från promenaden runt Hunsnäsen i måndags.