Weather = Amazing.

Goddagens bloggen!
 
Snacka om att det är en fantastisk vårdag idag. Har suttit ute länge i endast linne och nästan svettats, vilket är ganska sjukt för att vara såhär års ju! Man bara njuuuuter. Suttit ute med älskling och Peder och snackat om livet, typ. De andra har åkt till Ullared men vi kände inte för att hänga med. Får studiebidraget imorgon men jag har redan andra utgifter och dessutom måste jag lära mig att spara lite nån gång, i alla fall så att jag har lite kvar mot slutet av månaden..  
 
Vi såg ju The Great Gatsby igår kväll, och vad häftig den var! Riktigt snygg och välgjord. Den var riktigt tragisk dock, uuhh. Jag tycker låten Young And Beautiful med Landa Del Rey, som jag visste var med i den filmen, är så fin så jag lipade så fort jag hörde den, haha... Men den var riktigt bra!
 
Jag beställde nyss skor och halsband till balen, så alla grejer är i princip fixade vilket känns naaaaaajjjjsss! Blir nog bra det här, men jag är lite nojig vad gäller klänningen - hoppas verkligen den passar. Det är ju ganska risky att beställa en skräddarsydd klänning från en amerikansk sida, alltså, fast den borde ju passa perfekt då den är skräddarsydd, hehe. Den skulle anlända runt den 7 april, så jag väntar spänt på leveransen; ska bli så spännande att prova den, vilken känsla!!! 
 
Well. Nu kanske jag skulle plugga lite shinto! Senare blir det film, men först borde jag göra lite nytta.
Tror Peder tyckte vi kunde grilla idag, vilket jag hoppas vi gör - är sååå sugen på BBQ!! 
Peace!
 
Min favoritbild sedan en ganska lång tid tillbaka, den är så cool.