Tjugoförsta april.

Tänkte bara göra ett litet inlägg om hur min dag varit - i mobilen direkt från sängen, hehe.
Hade som sagt nästan fasat inför denna dag, men vet ni? Den har faktiskt varit riktigt bra! 

Fick mail från läraren på Våga tala där han skrev att han var sjuk och att vi själva fick hålla våra föredrag för varandra idag, även att inte han var där. Jag tvekade om jag skulle dra dit först, dels för att jag inte var helt nöjd med mitt material och dels för att jag tyckte det kändes lite jobbigt när vi inte skulle ha nån lärare där som styrde upp allt liksom. Gick dock dit tillslut och det vara bara jag och två andra av oss som kom. 
Vi satt och pratade en stund för att se om det kom några fler, men sedan körde vi våra föredrag för varandra. Kändes väldigt bra, och vi hade så himla trevligt! Pratade en stund efteråt också, hade ett ganska djupt samtal och de båda tjejerna är supergulliga så jag var väldigt glad när jag sedan drog hem. Fick sån energi.

Min Ludwig har varit världens finaste mot mig idag, jag är bara så lyckligt lottad. Visst, han är alltid fin med ni vet sådana där fina gester, de är ju bara för underbara.

Ser fram emot morgondagens bravader. Blir ju en del plugg förstås, men även lite annat najs som träning och biopremiären av Avengers: Age Ultron.

 
Jag har väääärldeens finaste pojkvän
- både på in- och utsidan.