Alive.

Hej bloggen.
 
Tänkte bara kika in och säga hej lite snabbt, ge ett livstecken.
Jag jobbar väldigt mycket och har inte gjort mycket annat - bara lite. Jobbar nu sista helgen på sommarjobbet, så snart får jag lite ledighet. Eller ja, jag har lite tentor att göra så blir ju inte helt ledigt ändå. Har inte haft nån motivation att plugga alls i sommar. Jag som hade planer på att plugga massvis, men jag har liksom inte pallat. Borde planerat det bättre, gjort upp en plan, men nu är det som det är alltså. Ska i alla fall försöka klara en av dem!
 
Är ensam hemma i helgen då Ludwig dragit iväg till päronen sina, de ska ha kräftskiva och sådär. Känns lustigt att vara själv här hemma nu en hel helg, var längesedan vi var ifrån varandra såhär. Vi är så tighta vi två. 
Fasen också, jag som tänkt plugga ikväll.. Har istället malt kaffebönor och gjort i ordning i köket - typiskt mig att göra allt annat än att plugga. Jag har svårt att fokusera på en sak åt gången, det är bara så. Ska läsa lite nu innan jag lägger mig i alla fall.
 
Btw, ni borde lyssna på både Ratatats och Tame Impalas nya album! Båda albumen är helt sjukt bra rakt igenom, spelat dem hur mycket som helst på sistone - i mina nya, grymma Jaybird BlueBuds-hörlurar.