Lördagens bravader.

Good day, bloggen!
 
Idag blev det pannkaksfrulle för hela slanten med glass och grejer, sweeeet!
Har städat lägenheten också, Ludwig och jag, och snart ska jag bege mig mot city för att möta upp pappsen, Isak och Lotta på SF och kolla på Hobbit 3. Ludwig har bara sett första filmen men han vägrar se de andra då han inte gillade ettan, typ. Försöker övertyga honom om att tvåan är mycket bättre än ettan, så får se om jag lyckas få honom att se den så småningom. Jag tror dock inte trean är lika bra som de andra filmerna, kollade betyget på den förut och den verkar ganska mycket sämre faktiskt. Får visa sig!
Efter bion ska vi dra och fira Isak med lite kinamat, han fyller ju 18 imorgon, lillebruuur! 
 
Tänkte slänga upp några helt normala outfitbilder också. Eller.. Är de verkligen helt normala? Se själva.
Haha, peace!