La España.

Hey ya'll!
 
Inte bloggat på en vecka nu ju, blah! Kommer ju aldrig ihåg vad jag gjort när det gått så lång tid, så får alltid sitta och tänka efter en bra stund för att kunna återberätta mina bravader. Ja, jag är glömsk, hehe..
Jag har tränat en hel del i alla fall, fasen vad jag älskar att gymma (har jag alltid gjort), så jäkla gött är det. Har fått in en rutin att jag springer på bandet både en stund innan och efter styrkepasset, så det är bra. Varierar styrka med kondition. 
I lördags mötte vi upp Matilda och Victor på Sushi Latino, och därefter drog vi ut och tog några öl på en mysig bar utanför oss här. Hade en jättetrevlig kväll med dem! Så himla goa båda två, gillar dem. Har säkert sagt det förut, för jag är ju som sagt glömsk. Jag brukar berätta samma historia flera gånger för folk och så. Hahaha yep, sån är jag. 
 
Den här veckan har både Ludwig och jag varit väldigt flitiga med plugget, har suttit i biblioteket alla dagar denna veckan förutom i tisdags, för då hade vi lite annat för oss. Ludwig har gjort det sista på sin kurs han pluggat upp och jag håller på med in uppgift som ska in fredagen efter vi kommer hem från Spanien, kände att jag var tvungen att sätta igång med den då den är ganska stor. Ska sammanfatta ett kapitel i boken, som f.ö är på engelska, och det är drygt 50 sidor långt - krävs lite på den uppgiften med andra ord. Jag valde kapitlet om medvetandet, så det är väldigt intressant. Handlar bl.a om drömmar och drogpåverkan, och sånt tycker jag är väldigt kul att studera. Har kommit en bra bit nu, så det känns helt ok, men är lite stressad då det blir lite svårt att plugga i Spanien. Tar ju inte med mig datorn eller så, men den feta boken drar jag dock med mig så kommer ju läsa en del ändå.
 
Alltså åååh, SPANIEN!! Jag är så grymt peppad, nästan lite uppspelt. Har verkligen sett fram emot det här, ska bli så kul att se hur huset ser ut och allt. Är typ 30-40 grader där nu, helt sjukt. Kommer bli 10 helt underbara dagar där med massor av sol och värme, vackra landskap, härliga människor, god dricka, bad i poolen och allt som hör till. OOOOH YEEES! Får se om jag vågar prata nån spanska med, försökte snacka lite häromdagen men det gick inget vidare kan jag säga, haha. Man tappar ju så mycket när man inte håller igång det, tråkigt. 
 
Peace out!
 
Såhär taggad är jag på Spanien, hehe