My tuesday.

Tjena mors!
 
Dagens föreläsning i skolan handlade om mag- och tarmsjukdomar, vilket var ganska intressant det med! 
Efter föreläsningen gick jag hem och möttes då av min älskling som var hemma men också av en massa mystiska små spår på golvet i hela hallen och i köket och bara "shit, inbillar jag mig eller?". Såg typ ut som små mini-klövar och så var de liksom svagt rödaktiga. Sjukt skumt. Och när jag visar för Ludwig så säger han att det måste vara hans fot för han hade en blåsa på tån häromdan. Så den hade alltså spruckit då han varit ute och sprungit i förmiddags, och det var liksom blodspår av två tår på golvet precis överallt, haha så weird!
 
Well, Ludwig drog hem till Matilda och Viktor för att hjälpa dem flytta idag. Jag hade lite annat att stå i så jag stannade hemma. Skulle bland annat ringa till UMO och boka tid, och det var en man som svarade när jag till slut kom fram. Jag hörde om jag kunde få en tid då jag behövde nytt recept på p-piller och sedan började vi prata en massa då jag berättade att jag funderade på byta sort och sådär. Jag var så impad över att en man kunde så mycket! Aldrig hört en man prata om p-piller ens gång så det var lite kul. :)
Var och gymmade sedan, körde armar, rygg och mage vilket kändes bra! Har inte gymmat så mycket den senaste månaden men ska köra igång hårdare nu. I oktober nu ska Ludwig och jag börja äta nyttigare och röra på oss mer för att se om vi kan få nåt resultat, det blir kul! Är så glad att det är Ludwig som tagit detta initiativ, för han gillar verkligen inte att träna och så annars - jag är väldigt stolt. :D
 
Ikväll har jag bara legat i sängen och myst. Spelat Animal Crossing och sovit en stund. Funderar på att dra ut och gå en lite sväng nu innan Ludwig kommer hem från jobbet och vi ska äta middag. Jo men så blir det nog! 
Hejsvejs!
 
Animal Crossing. Supermysigt spel!