5 augusti (!)

Heeeeeejj!
 
Kan inte fatta att det redan är augusti, kan ni det? Jag har mest jobbat i sommar så har inte riktigt varit sommar-sommar för mig. Har jobbat och spelat Pokémon, vilket känns som typ det enda jag gjort denna sommar, haha.. Fast jag var ju på Liseberg förrförra helgen förresten, och så har jag träffat lite vänner med då Ellen och Jessica kom till Jönköping för att äta på Pinchos och gå på bio med mig förra veckan. Så lite annat har jag ju minsann gjort! HAH!
 
Imorgon ska jag till kära Eksjö. Ska förbi morföräldrarna med David först och äta morfars gudomliga pannkakor, sen ska jag träffa Amanda och sen ska vi ut till mamsen och Gunder på kvällen. Myyys!
Nu ska jag chilla vidare här med mitt kvällskaffe (bästa kaffet!), go musik och lite Stardew Valley. När Ludwig kommer hem blir det filmtajm, tror jag. Jag vill se The Wolf of Wall Street.
 
Önskar er en fin helg, ni som läser.
Peace!
Bilder från min insta (cosmicblueberry)
 
Le fleur 🌼🌼
 
Double rainbow! 
 
Mangomojito på Pinchos
 
Fick denna fina leopard av Ludwigs fina mor för ett tag sen
 
Peppermint stars från min favoritbutik TGR 💫 
 
Glass på Liseberg, yum! 🍨