Stadsfest, grymma loppisfynd och andra trevliga ting.

Hellooo!
 
Jag har haft en suverän helg med fint folk och en väldigt bra stadsfest i Eksjö! I fredags gick jag med Jessica. Hon sov över hos mig torsdag till fredag då hon hade insparks-tjosanhejsan i Jönköping och efter att jag hade skrivit en tenta i fredags morse så tog vi tåget till Eksjö. Det var bara Jessica och jag som förkrökade lite hos henne och sedan träffade vi lite olika människor väl ute på stan. I fredags var det inte så många bra band men de jag gillade mest var Electric Banana Band (p.g.a. nostalgi deluxe!) och Movits! som faktiskt var riktigt grymma! 
 
I lördags kom Ludwig med tåget till stan på förmiddagen så då mötte jag upp honom och vi gick och åt bruch på Sunrise. Sedan blev vi hämtade i stan av Ludwigs kära mor och så åkte vi ut till Hult. Vi var ett gäng då Ofelia hade några polare där så det var trevligt. Vi chillade, drack lite och åt hamburgare innan vi åkte in till stadsfesten. De bästa banden i lördags var helt klart Bo Kaspers Orkester som veeerkligen levererade! Och nåt som var rätt häftigt var när ljudet vid ett tillfälle försvann och sångaren sjöng utan mick och lyckades hålla igång publiken ändå. Riktigt episkt!! De körde dock inte I Samma Bil, vilket jag stod och väntade på typ hela tiden, men det var ändå riktigt bra så det var okej. Svenska Björnstammen spelade med men jag hörde dem mest, såg dem inte så bra då det var så smockat med folk och jag var väl iväg och gjorde annat när de började spela.
 
Ett annat bra var är Imperial State Electric - som jag ångrade att jag inte stannade längre på. Jag mötte upp Ellen efter att hon slutat jobba och vi gick upp till Miriam Bryant efter att ha lyssnat på typ en låt med Imperial State Electric, men Ludwig sa att de var riktigt bra och att de kört typ alla deras låtar, så hade varit najs att höra lite mer. But well, Miriam Bryant var riktigt bra så är glad att jag såg hela hennes framträdande. 
Träffade även Amanda och hängde med henne några gånger under kvällen, dansade loss lite i ölältet och så vilket var kul!  
 
Igår var vi iväg på loppis, Misan, jag, Felan och hennes kompis Ida. Det var så att Lina och Henrik varit där och så hade hon skickat bilder på en massa afrikanska masker och skulpturer för hon vet att jag gillar det, så Misan kom in och visade mig och jag blev helt till mig, haha. De hade sååå mycket grejer och jag ville ha typ ALLT - såklart, men jag plockade ut de grejer jag gillade allra mest för en måste ju begränsa sig lite, va, hehe. Blev riktigt nöjd med mina köp i alla fall! Ni kan skåda vad jag köpte nedan. :)
 
Jag är bokad på en särskola hela denna vecka, så jobbade första dagen där idag. Det var kul och alla var väldigt snälla där så det blir bra. 
Nu ska Ludwig och spela Street Fighter V. Körde det igår kväll och det var skitkul! Jag är rätt grym måste jag säga, huhu. 
Hoppas ni får en bra vecka, people! Pöss pöss 👄