Julbord och andra juliga ting.

Men hejsan bloggen! 😊
 
I onsdags åt jag årets första julbord! Smarr smarr. Var med jobbet på restaurang Glädje och det fanns massor av god mat och dessertbordet ska vi inte tala om, dayum!! Trodde magsäcken skulle explodera men det gjorde den som tur var inte, hehehe. Det var i alla fall väldans gott och himla trevligt må jag säga! 
 
Igår var både Ludwig och jag lediga och vi var på IKEA och tittade och åt lunch. På kvällen slog jag in massor av klappar, drack glögg och lyssnade på julmusik - myys! 
 
Idag jobbar Ludwig hela dagen och jag har varit på stan och köpt de sista klapparna och lite andra fina grejer (ni kan se några av dem på bilderna nedan). Har fixat och donat lite här hemma och nu sitter jag och lyssnar på musik, äter non stop (som verkligen gör skäl för sitt namn för jag bara proppar i mig, GAH) och får se vad jag hittar på härnäst. Har sån energi idag så har lite svårt att sitta still men ska försöka chilla lite nu för känner faktiskt att kroppen egentligen vill softa lite nu, hehe.. Kanske ska köra lite Stardew Valley eller så; det är ju alltid najs. 
 
Hoppas ni som läser har en finfin kväll! Peace!
 
Beställde dessa coola örhängena från Asos förra veckan.
 
 
 
Köpte den fina lilla jordgloben på Indiska idag. Tyckte den blev såå fin där på hyllan!
 
Och dessa skålar köpte jag på Granit.