November favorites.

Relaterad bild
Botanical Effects-serien från Mary Kay.
Köpte tre produkter från denna serie av min vän Amanda som säljer Mary Kay-produkter. Testade dem hemma hos henne och jag tyckte de kändes så himla bra så jag slog alltså till.
Hyn känns så ren och fräsch när en tvättat ansiktet med rengöringsgelen och när en smörjt in med den mjukgörande gelen så blir hyn verkligen superlen och fin! Har även skrubben och den känns också bra, känns gött att skrubba bort lite orenheter då och då.
Det jag först och främst gillar med dessa produkter är att de är naturliga och bara innehåller en massa bra grejer för hyn, och sen gillar jag som sagt hur de känns och ett stort plus är att de doftar så himlans gott! De innehåller bl.a. drakfrukt och aloe vera - som båda är rika på vitaminer och mineraler som gör gott för hyn.
 
Bildresultat för historieätarna säsong 3
Säsong 3 av Historieätarna
SÅ JÄKLA BRA!! Lotta och Erik är sånna fantastiska personligheter båda två och varenda avsnitt är så klockrent, underhållande och intressant. 
 
Bildresultat för justice woman album
Justice seaste album Woman.
Tycker dock inte alla låtar var sådär superbra men de låtar jag gillar tycker jag är sketabra! Favoriterna är Pleasure (absoluta favvon), Fire, Randy och Alakazam 
 
Bildresultat för kubo and the two strings
Kubo and the Two Strings.
En av de absolut bästa filmerna jag sett faktiskt. Har skrivit om den i ett tidigare inlägg men kände att det var värt att skriva om den igen för den är AMAZING!!
 
Bildresultat för tethered game
Playstation VR-spelet Tethered.
Riktigt snyggt och mysigt spel!
Det jag gillar mest är nog stilen på spelet men också att de lyckats gör ett spel med ett ganska enkelt game play så strategiskt.
 
T-shirten "Bea" i ekologisk bomull från Lager 157. 
Älskar denna t-shirt! Har den både i svart, grått och orange.
Inte nog med att den är i ekologisk bomull och bara kostar 80:-, den sitter perfekt och är jäkligt skön också! Kan inte bli bättre ju!