Great sunday.

Hallå där!
 
Hoppas ni haft en fin helg, läsare. Jag har mest jobbat men idag var jag äntligen ledig då en snäll kollega tog mitt pass jag egentligen skulle jobbat ikväll - riktigt skönt!
Ludwig slutade sitt 24-timmarspass vid ett och vi möttes därefter upp på stan för att äta lunch på Rose Garden Neo Asian. Väldigt fint ställe och maten var helt okej. De hade en stor sushibuffé samt lite andra asiatiska rätter, och jag tyckte sushin var väldigt god!
 
Jäklar vad denna dag har gått fort! Innan vi åt lunch körde jag lite yoga och städade här hemma. Efter vi hade ätit gick vi en sväng på H&M och sedan drog vi hem och bara chillade. Ikväll har jag handlat lite på Ica och typ grejat lite. Men att klockan redan är åtta är lite sjukt alltså! 
Ska nog se nån film sen och käka snacks snart - köpte Pringles och Marabous nya choklad med Daim och saltlakrits. Jag vill se Black Mass men jag tror inte Ludwig var så taggad på den ikväll. Får se vad det blir för rulle men är väldigt filmsugen måste jag säga!
 
Peace!
 
Köpte lite nytt smink idag. Den känslan! 
En grå vattenfast kajal och MaxFactors nya mascara 'Voluptuous'. Den verkar grymt bra så blir spännande att testa! 
 
Målade mina naglar svarta förut och målade på Depends Matte top coat. Najs va!
 
Hade små flätor i håret förut, hehe. Har bestämt mig för att spara ut till långt hår nu. Evigheter sedan jag hade långt hår så jag är ganska taggad på det!