JULI MÅNAD.

HEJ!
 
Hoppas ni har det bra, gott folk! Jag har redan tagit helg så jag klagar inte. :)
 
I helgen var jag i Eksjö för att fira Jessica. Hon fyllde i måndags så vi firade henne lite i förväg. Anna, Julia och Ellen var också med och vi gick ut och åt på restaurang först (inte Ellen dock, hon jobbade så hon kom lite senare) och sedan var vi i Jessicas brors lägenhet och partajade, haha. Lyssnade på en massa gammal musik som tog oss tillbaka i tiden och spelade ett roligt spel Jessica fick av Ellen i present. Sen drog vi ut en sväng på 3rok och drack lite drinkar. Mysig kväll!
 
Idag slutade jag vid 12 och nu är jag ledig tre dagar, woho! Har fixat och donat typ hela dagen. Var på stan för skulle lämna en bok men råkade visst shoppa lite med - vilket inte var tanken, alls (att jag alltid ska hitta nåt alltså). Sedan har vi städat och röjt en massa här hemma. Imorgon kommer Johannes, Karin och Mackan hit för att hänga med oss i helgen, det blir skoj!
 
Instapics från senaste tiden:
Köpte Deadpool i steelbook-fodral. SO NICE!
 
Var på den internationella matmarknaden här i Jönköping förra veckan och åt fish and chips (med mashed peas, vilket jag inte visste man hade till). Ludwig köpte en känguruburgare så jag smakade en liten tugga av den med. Ingen höjdare, det var rätt torrt och smaklöst kött men spännande att testa nåt nytt.
 
 
Var på en skön långpromenad i tisdags kväll.
 
Utbakade flätor made by Felan.