Latest buys.

Handlat en del grejer på sistone så tänkte visa upp några av grejerna här! Take a look.
 
Här har vi ett av de loppisfynd jag gjort - en stor fin fruktskål/korg.  
 
Loppisfynd número dos är ett otroligt vackert bord vi fick för ynka 225 kr! Vi är så himla nöjda med det. 
 
Köpte mig ett par shorts på Lager 157 för ett litet tag sen, och jag är så jäkla imponerad över hur snygga de är och hur himla bra de sitter! Rådiggar dem verkligen. 
 
Ny tröja från Monki. Kände att jag behövde lite fler t-shirts och efter att tidigare ha spanat in den vid nåt tillfälle så var jag tvungen att lägga vantarna på den tillslut, hehe.
 
Två nya armband. Det vänstra är faktiskt ett loppisfynd, tror det kostade 15 kr, och det andra köpte jag på Åhléns idag. Träsmycken är min grej alltså.
 
Och sist men inte minst - en bikini, från Åhléns. 
Blev så glad när jag kom till kassan och såg en lapp där det stod att det var 25% rabatt på alla badkläder.. Hade inte tänkt handla nåt egentligen men så blev det en bikini, en t-shirt, ett armband och ett par örhängen (!!!) så jag var lite skamsen. Men kändes lite mindre jobbigt när det var rabatt på biknin, hehe.