JUNE.

Heeej bloggen! Kul att var tillbaka. 
 
Har gått ett litet tag nu sen sist jag skrev. Vad det beror på? Tja, jag har väl inte riktigt haft lusten till att blogga. Eller egentligen har det väl inte handlat om det utan jag har liksom inte ägnat nåt direkt tanke åt bloggen, har liksom tappat det lite om man nu kan säga så, haha. Kan känna mig lite stressad av bloggen ibland. Vill dokumentera saker som händer för jag tycker det är kul att kunna läsa tillbaka samt att jag gillar att dela med mig av händelser osv, men om jag inte bloggat på några dagar kan jag bli lite stressad och känna att "nu borde jag blogga, annars blir det så mycket att skriva om sen" etc. Så det har varit rätt skönt att bara släppa bloggen lite. Tror inte jag kommer skriva lika frekvent nu framöver som jag tidigare gjort, utan det får helt enkelt bli när jag känner för det, just så jag slipper känner den där pressen. Det ska vara kul med sociala medier - inte jobbigt. 😊
 
 
På sista tiden har jag varit rätt mycket i Eksjö, har varit där de senaste tre helgerna, haha. För två veckor sen hade Lee möhippa och vi var i Jönköping först, sedan åkte jag med dem till Eksjö och på kvällen sen drog jag till Jessica då hon hade hemmafest. Förra helgen var vi i Hult och myste. Nu i helgen var med med Jessica och Ellen och var ute och festade med studenterna på hotellet. Och denna helg som kommer blir det Eksjö igen då det vankas bröllop. Lee och Kim ska gifta sig och det ska bli så kul!
 
Annars har det inte hänt nåt jättespeciellt. I fredags låg jag på Vätterstranden på eftermiddagen, och jag badade! Var så stolt över mig själv. Förra året vågade jag nämligen inte bada då jag tyckte det var för waaay för kallt. Nog för att det var kallt nu med men jag gick i vattnet typ direkt när jag kommit till stranden så det var väl för att jag inte var så jättevarm kanske. Så otroligt fint att ligga på Vätterstranden; jag ser fram emot alla stranddagar i sommar (jobbar väldigt mycket så lär väl mest bli eftermiddagar och inte hela dagar tho). 
 
Nu ska Ludwig och jag titta på film.
Ha det!