Junifavoriter.

Hej på er!
 
Idag skulle jag egentligen jobbat min första dag på sommarjobbet (samma ställe som förra sommaren, på ett boendestöd) men jag blev förkyld igår och mådde inte alls bra så fick ringa och sjukanmäla mig. Så tråkigt men jag mår redan lite bättre så jag blir nog snart pigg igen. 
 
Hade en väldigt mysig midsommarhelg i Hult med Ludwigs familj och släkt från hans mammas sida. Kunde ju inte bli annat än härligt med vädret vi hade. Helt stört varmt alltså! 
Johannes och Anton kom till Hult på lördagen och igår kom pappa och Lotta och hämtade Ludwig, Johannes och mig och så grillade vi hemma hos dem och hade det trevligt. 
 
Tänkte jag skulle lista några favoritgrejer från denna månad, so here they come!
 
NO. 1 blir helt klart min nya mobil - en OnePlus 3. Köpte den preciiis när den släpptes och fick hem den för en vecka sedan. OnePlus är ett relativt nytt företag och de säljer grymt bra mobiler till väldigt bra priser då de inte marknadsför sina mobiler osv. OnePlus 3 är typ lika bra som senaste Samsung Galaxy S7 men kostar typ hälften så mycket. Kameran är grym, den har många bra finesser, den fungerar riktigt smooth och den är allmänt awesome - jag älskar den!
 
NO. 2 = Game of Thrones säsong 6. Såg sista avsnittet idag och alltså WOW! Ska inte säga för mycket men den var e-p-i-s-k! Längtar så till nästa säsong!!
 
NO. 3 är en bok jag läser just nu och som jag snaart är klar med. Ja jag har mens, hurså? med Clara Henry. Tycker Clara Henry är så himla skön och gillar hennes videos osv. Den här boken är så himla viktig. Väldigt humoristiskt skriven vilket inte bara gör den lärorik att läsa utan också väldigt kul. Och dessutom är den väldigt intressant! Hon skriver lite som hon pratar ibland och det kan bli lite småjobbigt att läsa men överlag är den bra!
 
NO. 4 är ett spel. Ludwig och jag firade 4 år tillsammans nu och då fick jag Animal Crossing: Happy Home Designer av honom. Har varit sugen på ett tag och nu har jag det alltså i min ägo och kan spela hur mycket jag vill (blivit en hel del), woho! Man ska alltså inreda och det är så kul! Och så extremt tillfredsställande, älskar det. 
 
Número 5 på listan är en riktigt bra rulle vi var och såg - The Nice Guys med Russel Crowe och Ryan Gosling. Så jäkla underhållande! Både Ludwig, Victor och jag var mäkta imponerade.
 
NO. 6. Och så lite musik! Red Hot Chili Peppers nya album är riktigt najs. The Longest Wave är nog min favoritlåt men jag tycker alla låtar är väldigt bra!