23 mars.

Hej där!
 
Jag hade den hemskaste natten på lääänge. Den var verkligen fruktansvärd.. 
Jag hade mensvärk från helvetet - trots att jag gick upp och tog en Naproxen (som ska vara nåt av det bästa mot mensvärk har jag läst) när jag vaknade av smärtan vid två inatt. Var väl vaken nästan två timmar och typ låg och vred och vände på mig eller var uppe och gick runt i lägenheten. Kanske slumrade till lite grann mellan varven men det var inte mycket i så fall. Och när jag väl somnat, vet ni vad som händer då? Jo, då drömmar jag mardrömmar. 
Vaknar upp helt svettig och nästintill paralyserad efter att ha drömt om spöken som flög omkring i rummet. Drömde att nån varelse eller spöke typ flög runt sängen mot Ludwig och jag typ bara skriker och håller om honom - i drömmen alltså. Var verkligen läskigt för den där varelsen flög typ in i sänglampan och så börjar lampan typ blixtra och sen kommer varelsen tillbaka och cirkulerar ovanför oss och då ser jag att det är typ en alien. Var så jäkla creepy alltså! Kändes så verkligt allting. Fuuuck. 
Och när alarmet sedan ringer 05:10 så somnar jag såklart om och försover mig till en kvart innan jag ska åka till stationen och ta tåget. Great.. Näe, fy fasen alltså! Ibland känns det verkligen som livet är emot en, typ.
 
Well, nog om min mardrömsnatt nu. Trots att jag sov jäkligt dåligt inatt så har jag ändå varit rätt så pigg idag. Skönt det! 
Efter jobbet mötte jag upp Ludwig, Matilda och Victor för att käka på Subway och sedan gick vi på bio och såg Batman v Superman: Dawn of Justice. Jag var väl inte jätteimponerad (för en ovanlighetens skull, brukar typ älska alla DC/Marvel-filmer annars) men den var väldigt cool! Jag har inte sett Superman-filmerna men nu när jag fått se Superman in action är jag nästan lite småkär. Han är ju asball!
 
Ha det fint!