8 maj.

Tja, tja bloggen!
 
Hur har er helg varit? Bra? Jag tänkte väl det! Vädret hur ju varit fucking amazing och då mår en ju rätt så gott, right? 🌞🌞
 
Igår på dan var jag bara hemma och chillade med min älskling. Vi gick ut och la oss i en park och solade en stund och sedan gick vi hem åt vi lunch och tittade på film (eller började titta på en film i alla fall). Vid tre drog jag iväg för att jobba ett pass på äldreboendet, bara 4 timmar så det var helt okej.
Idag var vi bjudna till Hult för att fira bästa Felan som fyller år idag. Hade jättemysigt ute i solen i flera timmar med trevligt folk och åt grillad korv och god tårta som Felan fixat. 
 
Nu är vi hemma i Jönköping igen! 
Ska jobba som lärarvikarie en del nu nästa vecka. Har mest varit på boendestödet nu det senaste så det blir kul att göra lite annat. 
Nu ska jag spela Stardew Valley. Undrar lite vad jag gjorde innan jag började spela det? Så skönt att ha det när jag inte har nåt annat för mig, och dessutom blir jag så glad av att spela det. Kan säga att jag spelat det sammanlagt 48 timmar, haha... 
 
När vi åkte till Hult i förmiddags.