BBQ.

Hey ya'll!
 
Hoppas ni alla har det bra (såhär mitt i natten, typ, haha)! Jag är rätt trött nu och ska snart sova men tänkte bara berätta om min dag iite snabbt. 
Jag jobbade några timmar idag och sedan åkte jag och handlade lite gött att grilla då jag skulle möta upp Amanda och Hamid och ett gäng vänner till Hamid och grilla på Vätterstranden. Var så kul att träffa min kära vän igen (var på tiden!) och vi hade väldigt mysigt i solen med musik, dricka och grillat käk. Jag grillade halloumi, en riktigt god köttbit och en saftig majskolv - såååå gott! 
 
Sitter i sängen och chillar med musik, chips och cola nu och tittade nyligen på senaste avsnittet av Tampodden med Clara Henry och Freja Lindberg som gästade. Ett otroligt viktigt och bra avsnitt som alla borde se, verkligen. Klicka dig in här asap och se det! Jag blev helt inne i det då det var så himla intressant, just sayin'.