Ledig torsdag.

Hallå!
 
Är inte vädret heeelt amazing? Så jäkla skönt. Solen är verkligen stark nu för jag har suttit ute vid några tillfällen och solat, bara kortare stunder, och sedan känt hur solen verkligen tagit på kvällen då hyn nästan stramar åt liksom och typ svider. Lite läskigt. Jag har ganska känslig hy/hud dessutom, så borde smörja in mig typ varje gång jag sätter mig i solen. Viktigt att skydda sig från solen, den är ju ganska skadlig trots allt och det är nåt av det värsta som finns att bränna sig tycker jag - såå oskönt!
 
Idag är jag ledig från jobb, vilket är skönt. Igår jobbade jag inte heller för jag skrev tenta på morgonen. Den kändes faktiskt väldigt bra så jag hoppas hoppas hoppas jag klarar den! I så fall kan jag börja plugga i januari igen och få CSN. Får tekniskt sett gå vidare nu men måste klarar en kurs till för att få CSN också, för det blir ju lite svårt att plugga utan bidrag. 
 
Igår på dagen gick Ludwig och jag en sväng på stan och handlade lite smått och åt på Subway, och på kvällen åkte vi till Victor och Matilda och hängde. Spelade ett skitkul bilspel, drack lite vin och öl och käkade pizza. Bra dag!
Idag ska jag städa här hemma, sola lite (med solkräm!) och så blir det nog ett pass på gymmet lite senare.  
 
 
Vi åt på sushi latino i tisdags kväll. Lika gudomligt gott som vanligt!