Måndag morgon.

Mooorrrniiiing!
 
Det var lite tungt att gå upp imorse alltså.. Det var typ zombie mode deluxe på mig, hehe, och jag gymmade för första gången på väldigt länge igår också, så vaknade upp med träningsvärk idag och var extremt stel i kroppen till råga på allt. Kände mig inte så taggad på att jobba idag kan jag säga, men jag lyckades ändå ta mig till jobbet och nu är jag häär! Åkte samtidigt som Ludwig idag så det gjorde det hela lite lättare.
 
Hade en väldigt skön dag igår. Gymmade på förmiddagen och lite senare tog Ludwig och jag bussen till stan och gick och köpte glass på Glassfabriken. Såå gott!! De gör glassen där själv och den var lite dyr, men det var det värt!
På kvällen sen lagade vi hemgjorda köttbullar med potatismos och lyssnade på 70-talsrock tills klockan blev typ 10, haha. Blev jättegoda köttbullar! 😋
 
Kollade väderprognosen på SMHI innan och det ser otroligt lovande ut de närmaste dagarna. Uppåt 20 grader och soooooooool!! Alltså ååh vad sweet! En märker att april är över nu då vädret bara vänder om - och gött är väl det.
Jag har tenta på onsdag så jag ska mest bara pluggapluggaplugga nu. Får se hur det går..
 
Ha det skönt!
Peace.