Halloween.

Helloo!
 
Sorry sorry för dålig uppdatering denna vecka. Det har gått lite i ett denna vecka med jobb och plugg så har inte funnit ro till att sätta mig och blogga även om jag verkligen velat det egentligen - men en måste ju prioritera lite och jag vill inte bara sätta mig och stressa ihop ett inlägg bara för att. 
Nu har jag äntligen gjort den där tentan och det är alltid lika skönt att ha fått en tenta gjord! Kändes dock inte jättebra då jag inte pluggat så mycket som jag hade hoppats jag skulle hinna med, men det får gå som det går helt enkelt, vore bara jäkligt skönt att få i alla fall en till tenta/kurs avklarad. Får se om jag ska satsa på antingen farmakologin eller anatomin sen i december, om jag pallar göra nån av dem vill säga.. Jobbar ändå lite drygt 80% så orkar liksom inte plugga på all min lediga tid heller, but well! Så är det med det.
 
Nu ska jag gå tillbaka till förra helgen och berätta lite om den, för då var vi ju på halloweenest hos Victor och Matilda. Det var så jäkla stressigt när vi skulle fixa oss bara vilket var rätt jobbigt för jag fick varken i linserna jag skulle haft eller fick på mig lösögonfransarna (eller jag fick väl på dem men det var fjäderögonfransar så de var rätt stora och liksom hängde nästan över ögonen så jag sket i dem) så jag blev så frustrerad när det inte blev som jag hoppats, men allt annat blev väldigt bra så jag var ändå nöjd! 
Det var Ludwig, David och jag som drog till festen tillsammans, och Victor och Matilda hade också bjudit dit en bunt med vänner. Skittrevligt! Drog ut till O'learys där de hade halloweenfest också vilket var skoj, stod och dansade hela tiden. 
 
Idag har jag varit ledig och jag har nästan hållt igång hela dagen med olika grejer: tvättat, städat, handlat och varit och pratat med en tatuerare. Ska nämligen gadda mig igen om typ 10 dagar, gaah!!
Nu har min älskling kommit hem från sitt långa jobbpass så nu ska jag mysa med honom.
Imorgon drar jag till Eksjö för att träffa fint folk och för att fira halloween igen - ooh yes! Fint som snus.
 
Ha en fin helg! xoxo