November notes.

Men haallåå! Kul att vara här igen. 😀
 
Känns som jag haft typ fullt upp hela november med jobb och grejer. Några roliga grejer jag gjort: tatuerat mig (se bild nedan), träffat mina gamla klassisar och ätit världsgoda burgare på Brooklyn Burger och gått och sett Fantastiska vidunder och var man hittar dem (längsta titeln ever, och för övrigt var jag inte jätteimponerad av den filmen) och sist men inte minst varit på Ullared med Amanda och Agnes där vi hade en riktigt mysig dag och där jag handlade för liiite mer än jag tänkt.. Damn you, Ullared! Hah.
 
Imorse drog älsklingen och jag ut på stan för att äta frulle ute och för att kolla lite på Black Friday-rean. Köpte bara julgrejer typ så när vi sedan kom hem började vi julpynta här hemma, wiiiee!
Ikväll har jag varit på min allra första after work, aldrig varit ute med kollegor från nån arbetsplats tidigare. Det var jättetrevligt! Kul att träffa kollegorna utanför jobbet, inte varje dag en gör! Jag ska jobba kvar på boendestödet till januari, fick förlängt vilket känns riktigt skönt! Sen börjar jag skolan i slutet på januari.
 
Imorgon drar jag till Ekjsö för lite tjejkväll/party hos Jessica. Skoj!! 💃🏾
 
Tatuerade mig i tisdags förra veckan och här har ni the result! Jag är nöjd!!
Har haft idén om att tatuera in stjärnor på just armen flera år nu och har äntligen förverkligat den. Mitt namn betyder stjärna och är jag väldigt fascinerad av rymden överlag. Sen står den också för de fina personer jag har i mitt liv; de personer som lyser upp min dagar och ger mitt liv en mening. Så det är en tatuering som kändes väldigt självklar för mig helt enkelt. 
 
 
Idag har vi julpyntat lite. Woho! Julen är häääär! Till och med fått upp plastgranen jag köpte i Ullared, iiiihh. Tog emot lite att köpa plastgran men då den äkta granen vi hade förra året tog död på den stora fina palmen vi hade, så ville jag inte riskera att mina växter går och dör nu igen, hehe. Blev dock rätt fint ändå! Inte pyntat färdigt den än så får visa den senare.
 
Black Friday-frulle ute på stan.