Virtual Reality.

Hej!
 
Funderade nu en liten stund på vad jag skulle ha för rubrik men sen kom jag på det självklara valet för ni ska bara veta hur jäkla häftigt VR äääärr!! Kunde aldrig anat att det skulle vara så otroligt bra som det faktiskt är så därför tänker jag tillägna detta inlägg åt VR, Playstation VR alltså. 
Ludwig var och köpte det idag så när jag kom hem från jobbet så testade jag det direkt. Var rätt nervös när jag skulle sätta på mig det och när jag väl fick på mig dem fick jag nästan lite sådär klaustrofobiska känslor och jag ville nästan ta av mig dem igen. Men när jag vant mig efter en stund så var det magi rent ut sagt! Testade lite olika demos och jag älskade Thumper som är ett väldigt coolt rytmspel, och sen körde jag även Until Dawn: Rush of Blood som jag är så stolt att jag körde igenom för ville bara lägga av typ direkt egentligen men sen bara överkom jag min rädsla och kände mig så grym vilket var sjukt kul!! Det var rätt äckligt det demot kan jag säga men det var verkligen grymt kul att åka i berg- och dalbanan! Ser så fram emot att köra massa coola spel i VR för dayum vilken upplevelse det är alltså! AMAZING.
 
Nu är det helg igen hörni! Mysigt! Jobbar dock hela helgen, både Ludwig och jag, men det känns helt okej! Har mycket roligt inplanerat nu i november och allt känns faktiskt lite lättare och roligare när man har grejer att se fram emot, tycker jag. 
 
Önskar er en finfin helg! ✨
 
Ett urval utav mina senaste instagrambilder:
 
 Ludwig i den virtuella världen.
 
Såhär såg jag ut förra helgen då jag var i Eksjö på halloweenfest - voodoo woman. Eller jag var med Jessica och förfestade med Candra och sen drog vi ut till hotellet där det var halloweenfest. 
 
Snö i stora lass i de djupa skogarna på väg ut till mamsen förra helgen. Blev strömavbrott precis när vi kommit hem till dem (David och jag) så vi fick åka in stan och äta pizza till middag, haha så knasigt men det var mysigt att träffa allihop trots att det inte blev nån gourmetmiddag (som det annars typ alltid blir hos mamsen och Gunder, hehe).
 
Köpte mysbelysning på TGR som ramade in spegeln i sovrummet fint.
 
Var och klippte mig igår; toppade det lite och klippte upp lite bara, fräschade till det lite helt enkelt. Freeesh! Tänkt att jag ska spara ut mitt hår till långt då det var så längesen jag hade det långt, men jag trivs väldigt bra med halvlångt och nu tog frisörskan en del på det så får se vad som händer, haha.