2016-10-12.

Halloj!
 
Hoppas allt är väl med er som läser. :) Med mig är det bara bra nu, men det var det inte tidigare.. Var tvungen att gå hem från jobbet på grund av sån jäkla mensvärk som tog över hela mig, så fruktansvärt jobbigt. Kollegorna var så gulliga och gav mig värktabletter och var så måna om mig. Sånt värmer! Jag hade tänkt stanna kvar men jag kunde inte ens äta lunch för jag var så himla påverkad av värken och när det inte blev bättre så bestämde jag mig för att dra hem. Fortsatte må dåligt en bra stund så jag är glad att jag åkte hem. La mig i sängen och kollade på lite videos för att tänka på annat och sen somnade jag och sov nog nästan två timmar, skönt!!
 
Ikväll var jag och åt middag på Pinchos med mamsen och lillebrorsan. Det var jättemysigt och så himla fint att få träffa min kära mor igen, vilket verkligen var på tiden! Åt en massa gott och blev verkligen proppmätt, haha. Så roligt att äta där och testa lite olika grejer! 
 
Nu ska jag försöka sätta igång med lite plugg, har inte börjat plugga till tentan än nämligen.. 
 
Peace out!