Årsdagar - oktober.

Det är såhär va, att nu i oktober har:
 
.. Ludwig och jag bott tillsammans i två år! Den 4 oktober har vi bott tillsammans exakt två år. Vi flyttade först ihop i Månsarp utanför Jönköping, där vi bodde typ fem månader och resten av tiden har vi bott tillsammans inne i centrala Jönköping. Känns dock som att vi bott tillsammans mycket längre än så. Trivs jättebra att bo tillsammans med Ludwig, vi har det väldigt mysigt, och det är så otroligt härligt att alltid ha nån att komma hem till, berätta om sin dag för och dela allting med (är glad för att det just är Ludwig jag får göra allt detta med, måste jag såklart tillägga). 
 
.. Jag bloggat i hela nio år! Den 31 oktober började jag blogga (dock var inte inläggen så innehållsrika till en början, hehe). Kan ni förstå? Har dock inte bloggat på just denna blogg under alla år utan jag bloggade först på adressen ehzswie.blogg.se - som ju har ett ganska konstigt namn om jag får säga det själv och det var också anledningen till att jag bytte bloggnamn. Men också att jag kände att jag ville börja om på ny kula då jag haft den gamla bloggen sen jag var typ 12-13 år osv. Lite coolt ändå, att jag bloggat så pass länge. Började typ blogga samtidigt som de stora bloggerskorna, dock blev ju jag aldrig lika stor som dem, hehehe... Tror det var så att man kusin Sofia började blogga och liksom introducerade mig till bloggvärlden, det var nog på så vis det hela började.
Jag satt häromdagen och läste igenom några av mina första blogginlägg, och jag satt liksom och kommenterade mitt gamla jag i stil med "men åh, stackars lilla gumman" eller typ "eh, okej..? Hur tänkte du där?" haha, så jäkla kul!! Men jag verkade så himla glad för allting, skulle på nåt kalas och var jättetaggad, hade shoppat och var superglad över det osv. Och så skriver jag om hur mycket jag gillar godis i typ alla min första inlägg. 😝
 
Visste inte riktigt vad jag skulle lägga upp för bild här så då får det bli en selfie, helt enkelt.