Friday night update.

Hejsan!
 
Hoppas ni mår bra, läsare. Det gör jag! Jag har varit ledig idag och en hel helg väntar, så jag klagar liksom inte vilket ni nog förstår. :)
 
Idag var jag iväg till Elgiganten för att lämna in mina hörlurar som inte fungerade som de skulle och få ett tillgodokvitto. Har haft tre olika hörlurar inom loppet av ett år typ. Köpte Jaybird Bluebuds i augusti förra året men de funkade inte att connecta ordentligt så jag lämnade in dem en dag innan garantin gick ut - fatta vilken jäkla tuuur!! Blev överlycklig, haha. Och då köpte jag ett par enkla in-ear-hörlurar från nåt märke som hette Supra och jag tror modellen hette typ Nero eller nåt, men de var inte alls särskilt bra trots att de ändå gick på typ 500 spänn. Sämst! Men i helgen (på väg till Norrköping) började ljudet i högra luren spelas jättelågt så det knappt hördes. Så idag var jag alltså och lämnade in dem och då köpte jag ett par Marshall-hörlurar som jag är grymt nöjd med! Skönt med on-ear-hörlurar och dessutom är ljudet överraskande bra! Klart och fint och basen är väldigt najs den med. De kostade bara 649:- vilket jag tycker är riktigt bra för så pass grymma lurar. Nu hoppas jag att dessa ska fungera fint så att inte de slutar fungera också, haha.. Skämdes nästan lite nu när jag kom igen med ett par "pajade" lurar, men jag har ju liksom inte gjort nåt fel så borde ju inte skämmas egentligen, but well - jag tror nog dessa kommer fungera ett tag!
 
Annars idag har jag pluggat lite och ikväll har Ludwig och jag lagat tacotårta som vi åt framför The Flash - som jag varmt kan rekommendera! Finns två säsonger på Netflix och den är himla trevlig måste jag säga.
Imorgon ska vi till den gamla trästaden (Eksjö alltså) och jag ska på workshop i västafrikansk dans, woop woop! Blir spännande. 
 
Trevlig helg på er! ⭐️⭐️
 
I give you mina senaste Instapics:
 Ute på promenad. Tyckte jag fick till en riktigt höstig selfie! 
 
 Tacotårtan vi gjorde ikväll, och jag gjorde en übergod guacamole till. Alltså den var verkligen suverän och jag var skitnöjd, hehe. Yum!
 
Hittade en skitcool bild när jag googlade på Alakazam. Justice har släppt ännu en ny låt som heter just Alakazam (den är grym!), och då googlade jag för att se vad Alakazam har för betydelser men det kom mest upp bilder på Pokémon-Alakazam (som f.ö. är en av mina favorit-Pokémons).  
 
 Poserar i ett provrum - i mina egna kläder, haha. Ligger en liten inrednings- och klädbutik över gatan som har skitfina saker, och jag testade the tisha of my life där häromdagen som jag bara måste köpa så småningom. Kostade typ 400 men fasen vad perfekt den var! 
 
<3