Happy Halloween!

Yo!
 
Hade en kort men intensiv arbetsvecka denna vecka. Jobbade bara tre dagar men det var rätt mycket att stå i när jag väl var på jobbet. Annars har jag pluggat lite och varit ute på lite Pokémonjakter. Halloween-eventet är ju igång så måste ju passa på, och jag kan berätta att jag ikväll evolvade till en Kabutops! Har kämpat ett litet tag för att kunna göra det så blev ganska glad, hehe. Har även evolvat till en Ninetales då jag fick typ 60 candy när jag kläckte en Vulpix i ett ägg! Och så har jag fått en Marowak (som har funnits typ överallt, liksom Cubone och Gastly/Haunter) - så det har varit skoj att lira Pokémon GO dessa dagar!
Och så har vi tittat på serier - Flash och Tyrant. Kan tipsa om Tyrant om jag nu inte gjort det tidigare, för det är en grymt bra och riktigt spännande serie! Finns på Netflix precis som Flash som jag tipsat om tidigare. 
 
Idag var både Ludwig och jag lediga så vi gick på en liten shoppingrunda och lunchade på stan. Var inne på Röda Korset och jag hittade lite fint jag tänkte visa bilder på här nedan. Borde kolla i Second Hand-butiker oftare! En kan ju hitta en hel del fina och personliga grejer/plagg och att man dessutom skänker pengar till välgörenhet på samma gång är ju fantastiskt. 
 
Ikväll har vi ba chillat förstår ni. Jag spelade lite Animal Crossing med brorsan förut, och vi hälsade på i varandras städer.
Nu är det dags att sova! Imorgon är en stor dag för imorgon kväll är det dags för halloweenfest! Sååå taggad!! Ska bli så jäkla kul att klä ut sig och greja; har planerat min utklädnad rätt länge nu så blir spännande att se hur resultatet blir. 
 
Ha nu en bra helg! 🎃🕸👻
 
En typ kofta (eller vad kallar man det) från designermärket Kriss Sweden. Tyckte den var lite cool så jag slog till, 125 kr kostade den, på Röda Korset alltså.
 
Och så hittade jag ett skitfint träarmband för 20 kr. Jag är ju svag för träsmycken så var bara tvungen!