Höstoutfit.

Så gött med höst nu för en kan äntligen börja använda lite snygga kläder! Gillar liksom att klä mig så har gärna så mycket kläder som möjligt på mig. 😁

Denna outfit hade jag i onsdags och jag kände mig både typ proper och snygg på samma gång i detta, grymt! Nya jeans från Monki, skjorta köpt på rea på Carlings nån gång för inte sååå jättelängesen, tröja från Lager 157 (de har så himla bra tröjor tycker jag, hittat många fina där!) och halsbandet gjorde jag själv häromdagen då jag köpt en massa nya pärlor och grejer.

 
En närmare titt på halsbandet jag gjorde för nån vecka eller två sedan. 
Började ju göra lite egna smycken förra sommaren och de pärlorna jag hade då tog slut relativt snabbt då jag gjorde massvis av armband till både mig själv och till andra, men nu har jag äntligen köpt en massa nya! Fick idén att göra ett halsband till min vän Ellen i födelsedagspresent när jag kom hem från Spanien och då passade jag på mig att köpa på mig några burkar med både trä- och benpärlor samt lite läderband och sådär. Tycker det är skitkul att göra både halsband och armband då det är så himla kul att kombinera olika pärlor och att ha egengjorda helt personliga smycken är grymt kul tycker jag!  
Blev väldigt nöjd med detta halsband ni kan se på bilderna. De där knutarna jag gjort kallas 'sliding knots' och är superbra då man kan justera halsbandet så man får det så långt/kort man vill (lärde mig göra dem via Youtube - förstås, haha).