Norpan treated us well.

Hallå gott folk!
 
Hoppas ni hade en skön helg, för det hade jag! Vi var alltså i Norrköping hos Johannes och Karin, och vi hade supermysigt. Kom dit i fredagskväll och då hämtade vi med oss en massa mat från Max och bara chillaxade med lite vin och så. Spelade även lite Overcooked - ett skitkul spel på PS4:an som går ut på att man är kockar och ska laga olika rätter och servera kunderna innan tiden går ut. 
 
I lördags drog vi ut på stan och det första vi gjorde var att käka lunch på Saliga Munken som var en riktigt najsig restaurang! Tog raggmunk med fläsk och det var förbannat gott!
Sedan gick vi och kollade i lite affärer och jag köpte grejer till min halloweenkostym. Ska på halloweenfest hos Victor och Matilda som jag har hypat jättelänge, haha. Så nu har jag alla grejer fixade vilket känns gött, och det ska bli såå kul att få klä ut sig - jag ääälskar sånt! Har en grej för masker och dräkter, tycker det är så häftigt.
I lördagskväll kom två kollegor till brorsan över och vi käkade plockmat, drack och spelade Overcooked igen och det var så kul att kolla på när killarna körde för de var så crazy, haha.
 
I söndags var vi alla ganska sega. Fast jag drog faktiskt ut på stan en stund efter vi vaknat då jag skulle köpa en grej och sen hämtade jag pizza till allihop på tillbakavägen så jag var rätt pigg till en början, men sen när vi hade ätit och satte igång Goonies så slumrade jag till och sov under hela filmen i princip (Johannes sov också, haha vi är sånna slumrare i vår familj).
 
Ha nu en fin vecka, läsare. 💜
Peace!
 
Brorsan och Karin - två väldigt fina människor.
 
Raggmunk och fläsk på Saliga Munken. It was sooo yummy!!