Söndag 11/9.

Tjeeena!

Jobbade dag idag och när jag kom hem i eftermiddags så duschade jag och svirade om till lite fräscha kläder innan vi mötte upp Peder, Misan, Felan, Lina och Henrik och gick och åt på Texas Longhorn. Gött kött, alltså!

Måste bara skriva om hur jädrans bra Don't Breathe var! Läste Marzias blogg förut och hon beskrev den så himla bra, så jag ska försöka berätta om den utan att låta för inspirerad av henne, hehe. Marzia en stor favorit hos mig förresten, diggar verkligen det hon gör och tycker hon är så himla inspirerande och cool!
Well, Don't Breathe var mer en thriller än en skräck då den liksom inte var äcklig/brutal/whatever på det sättet som många skräckfilmer kanske är. Den var mer spännande än äcklig vilket jag gillar. Storyn är verkligen grymt bra! En rätt perfekt thriller måste jag säga - eller en skräckfilm helt i min smak.

Imorgon har jag inget jobb inbokat så det får bli en fixardag; städa lite, handla lite och göra lite andra ärenden.. Sedan blir det förmodligen jobb tisdag till fredag och sen drar vi alltså till España på lördag - aaweesome!

Slänger in en bild på min outfit som Ludwig knäppte på mig innan. Min nya klänning, sammetstights och egentillverkade smycken - det blev bra tycker jag.