Soon➪Spain ☀️🌴

HELLO!
 
Samtidigt som jag satt och skrev inlägget om ögonskuggorna i lördags så ringde pappa mig och frågade om jag ville komma hem till dem. Och det var ju klart jag ville det så jag drog dit typ två timmar efter samtalet bara då vi skulle äta middag vid fyra - snabba ryck, haha. Alla brorsor skulle nämligen komma dit och Karin samt även Alex och Felix, så vi var ett gäng, jättemysigt! Vi åt god mat och sedan gick vi och bowlade allihop. Har varit sugen på att bowla ett tag så det var skoj! 
 
Denna vecka är jag tillbaka på boendestödet och jobbar för en som har rest iväg. Jobbar varenda dag förutom imorgon den här veckan. Sen blir det lite jobb nästa vecka med och sen, nästa lördag, blir det Spanieeennn!! Ska bli så jäkla gött med en veckas semester alltså! Ska åka till Ludwigs familjs hus i Spanien (där vi var i maj förra året) tillsammans med Ludwigs bror och en massa vänner till honom. Är extremt taggad på sol, bad, en massa sangria och ja, att helt enkelt få komma bort och bara njuta lite i vackra Spanien och bara få va lite. 
 
Ikväll ska Ludwig och jag på bio och se skräckfilmen Don't Breathe. Den verkar bra så det blir spännande!
Ska invänta min älskling nu. Han visste inte exakt när han kunde gå från jobbet, men jag hoppas han kommer snart för jag börjar bli rejält hungrig och jag är sååå sugen på falafel! 
 
Ha det fint! Peace!
 
 
I present to you min nya fina sushitröja från H&M. Älskar den!!